Wednesday 19 February 2014

Majlis Pelancaran Program NILAM 2014


Perjalanan Majlis Pelancaran NILAM

Majlis Pelancaran Program NILAM Tahun 2014 bagi SSN SMK Seri Kota, Melaka telah disempurnakan oleh Encik Lam Peng Soon, Guru Kanan Mata Pelajaran, Bidang Bahasa. Majlis telah berlangsung pada tanggal 19 Februari 2014 bersamaan dengan hari Rabu telah diadakan di Dewan Terbuka, SSN SMK Seri Kota bermula jam 7.40 pagi.

     Majlis telah dimulakan dengan nyanyian lagu-lagu patriotik diikuti dengan bacaan Ikrar Rukunegara oleh pengawas bertugas dan bacaan doa yang diketuai oleh Ustaz Shafiee Bin Mohamad.

     Majlis diteruskan dengan persembahan pelajar yang berupa ulasan buku yang dipersembahkan oleh Siti Hanisah Fikhe dari kelas 4A yang bertajuk 'Garaj Aiman' dan Siti Syarinah dari kelas 4B yang bertajuk 'Hansel And Gretel'.

     Encik Lam Peng Soon kemudiannya menyampaikan ucapan dan seterusnya merasmikan majlis. Beliau menekankan kepentingan membaca dalam kehidupan setiap individu. Acara gimik perasmian menyusul dengan Encik Lam Peng Soon menolak buku yang disusun seperti permainan domino dan seterusnya membuka poster Majlis Pelancaran NILAM.


Gambar-gambar Majlis Pelancaran NILAM


AJK sedang membuat persiapan sebelum majlis bermula
   

Para pelajar mengambil tempat untuk Majlis Pelancaran NILAM





Guru-guru juga sudah bersedia!


Persembahan pelajar


Ucapan Perasmian, Gimik Perasmian dan Penyampaian Cenderahati


Kain rentang Majlis Perasmian NILAM, susun atur gimik dan poster Pelancaran NILAM


Sebahagian lagi AJK yang telah menjayakan program. Terima kasih cikgu!

No comments:

Post a Comment